neděle 22. února 2015

housenka

Housenka, po našem hjousenka.
Tahle je otakárka fenyklového, což je mimořádně milé, líbí se mi jak ten tvor, tak ten název.
Housenky jsou baňatý a někdy chlupatý, maj takový ťapátka a celej ten šišatej tvor je nesmírně roztomilej.


Tentokrát jsem si samotnej tisk podetřela zlatou barvou, spolu se zeleným strukturovaným papírem (kterej stál mimochodem pade jeden, nejspíš obsahuje minimálně 5% drcenýho jednorožčího kopýtka) to vypadá luxusně, ouplná secese.




Normálka jsem to natřela štětcem, nechtěla jsem riskovat, že se mi podtisk zlatou nepovede, protože akryl je na tisk zcela nevhodnej, schne hrozně rychle. Většinou se s akrylem matrice na papír přilepí. Děkuji, nechci.



Přetisk už klasika černou ofsetovkou a není to přesně na tý zlatý. Schválně, samozřejmě.

tady to s buvolkem děláme

miss patla si ten zelenej kapinku zahnojila


Hodně se mi to líbí, takže poslední kombinace ze zlatou to určitě není.
Víc zlata.
Víc hjousenek.
Víc.



Žádné komentáře:

Okomentovat