neděle 11. ledna 2015

krab

Za dnešního kraba může moje tiskařská barva, která se jmenuje červená šípková, ale pro mě je to jednoznačně červená krabí.
Konkrétně červená galapážského lávového kraba.


Tenhle krab je velkej krasavec a nesmírně mě bavilo ho rýt.
Já mám hodně ráda korýše, ale přiznávám se, že představa shledání s takovým velekrabem japonským nebo krabem palmovým mi nedělá úplně dobře a jistě bych nějaký ten bobeček utrousila.
Za to může ten jejich hemživej podvozek, je toho tam nějak moc.A větší krab = víc hemžení.
Ale protože mezi odporem a fascinací je tenká linka, ryju si svého kraba lávového vesele, beze strachu a bez bobečku.




Jedno žváro v mezičase, kdy přišli na návštěvu dva veselí chlapci a dvě prdící fenky.





A taky se Vám svěřím s tím, že při pročítání wiki jsem se od krabů proklikala až k bělení řitního otvoru.
Mighty internet.


Celá cesta fotek mezi mobilem, mailem a blogem trvala neskutečnou hodinu a třičtvrtě.Takže ten tvrdě vydřenej zen, kterej mi rytí způsobuje jsem zdárně opustila a málem mi prdla cévka v mozku.
Ale už je to tu, chvalme Pána.

Verdikt: barva je skvělá, krab supr, tisk bezvadnej, ale už nikdy nenechám svůj kabel k mobilu přes víkend v šuplíku v práci pařit s mým odlakovačem na nehty a náhradníma ponožkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat