neděle 30. listopadu 2014

bílá

Takže jsem si na sebe upletla bič a ryju něco tak složitýho, že se mi to nepodařilo nacpat do mého pravidelného nedělního okénka.
Ale abych Vás -tedy ty miliony věrných čtenářů- neochudila o Vaši pravidelnou dávku emocí, natiskla jsem aspoň něco málo bílého.


Bílá je dobrá, tisknout s ní je lahoda, všechno vypadá tak nějak hemživě a halucinogenně.

Dnes přišla na řadu jedna moje stálice *lilie a gladioly* a moji noví kámoši *keporkak* a *humr*.




Barva je ofsetovka klasická, tu barvu naprosto a slepě zbožňuji a chci s ní do rakve, ať pomazaná, či jen s přiloženou tubou.
Na rozkošném zátišíčku je vidět dobrá kámoška každého tiskaře a tj. plína.Vyleješ to, zasereš se, kape to, maže se to, všechno řeší plína.



Omluvte kvalitu fotografií, fotím to klacíkem, na kterém je přivázané sklíčko.

Aby bylo jasno, všechny tisky jsou na prodej a tak mi napište mail jakou barvou na jaký papír a já Vám udělám cenu.Vánoce, žeano...mrk mrk.



Žádné komentáře:

Okomentovat